Preprosti nasveti za učinkovito hujšanje

Kadar se odločimo za hujšanje, je pogosta reakcija ljudi mišljenje, da bomo počeli nekaj nezdravega. Zakaj? Predvsem zato, ker so ljudje v preteklosti hujšali z dietami, ki so bile precej sporne in si tako povzročali zdravstveno škodo. Danes pa vemo, da je želja po izgubi odvečne maščobe povsem prava pot, saj je maščoba telesu škodljiva in vpliva tako na bolezni kot na slabo počutje. Poleg tega pa je hujšati mogoče tudi na zdrav način, z zdravo prehrano in gibanjem, brez škodovanja svojemu telesu.

Hujšanje brez velikih odrekanj in napora

Da bi izgubili kilograme, vam ni potrebno stradati, prav tako vam ni potrebno »spustiti duše« v telovadnici. Lahko je povsem enostavno in zdravo.

1. Odpovejte se sladkim pijačam. Ne mislim zgolj na sladke gazirane pijače in tiste, za katere vsak otrok ve, da vsebujejo preveč sladkorja, na primer ledeni čaji. Dobro je, da tudi svoje kave in čaja več ne sladkate, ne pijete vode z okusom, če si privoščite sok, pa naj ima ta 100-odstotni sadni delež. In ne pozabite – sadni sok ni pijača za osvežitev, temveč šteje za obrok!

2. Odpovejte se sladkorju. Enostavno ga ne kupite, da doma ne bo na voljo, prav tako ne kupite sladkarij. Če imate sladke okuse zelo radi, si doma pripravite piškote iz suhega sadja in kosmičev ter semen (torej z veliko vlakninami), ki bodo dovolj sladki že zaradi sadja. Če pečete, uporabite med ali naravno sladilo, na primer stevijo.

3. Navadite se prebrati podatke o sestavi živil, ki jih kupite v trgovini, ter se tako izognite tistim, ki vsebujejo preveč sladkorja. Ste vedeli, da na primer v jogurtu z manj maščobami pomanjkanje okusa popravijo tako, da ga precej bolj sladkajo, kot bi polnomastnega?

4. Uživajte zdrave prigrizke. Namesto peciva in sladkarij, v katerih je poleg sladkorja tudi veliko transmaščob, grizljajte oreščke in semena. Tudi ti so kalorični in vsebujejo maščobe, vendar v zdravi obliki. Tako boste na primer zaužili maščobne kisline omega in vam jih ne bo treba vnašati v telo s tabletami oziroma prehranskimi dodatki.

Oreščki

Oreščki vsebujejo veliko zdravih omega maščobnih kislin.

5. Nezdrave maščobe v kuhinji zamenjajte z zdravimi. Odločite se za oljčno in kokosovo olje, kikirikijevo in sezamovo olje …

6. Kadar imate napad lakote, posezite po jabolku, ki ima dovolj sadnega sladkorja in hkrati vitaminov ter mineralov. Nasitilo vas bo. Če ste lačni, a vam jabolko ne diši, pa si dopovejte, da niste lačni. Bolj verjetno je, da ste le zdolgočaseni.

7. Gibajte se! Ne, ni nujno, da se potite v telovadnici, napredek je že, če greste peš po vsakdanjih opravkih, ne pa, da se povsod peljete z avtom. Ko so na televiziji oglasi, naredite nekaj počepov …

Deli prispevek s prijatelji ...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja