5 razlogov, zakaj vam ne uspe shujšati

Težave s hujšanjem

Prekomerna teža je v življenju marsikaterega posameznika »bič božji«. Čeprav nekateri na prvi pogled težav s preveliko težo nimajo, pa je velikokrat povsem obratno. Številke na tehtnici postanejo prava nočna mora in jutranje tehtanje človeka spravi v slabo voljo za ves dan.

Najhuje pri vsem skupaj pa je, da se trudite, pazite na prehrano, hodite na sprehode, pa se zdi, da »bogovi kilogramov« kar nekako nočejo stopiti na vašo stran. Sprašujete se, kaj počnete narobe in ali ni morda kaj narobe z vami. Poiskala sem 5 razlogov, zakaj vam ne uspe shujšati.

1. Spregledali ste število kalorij

Kar se zelo rado pripeti, še posebej osebam, ki se s hujšanjem šele spoznavajo, je, da pojedo več kalorij kot bi smele. Ne gre zgolj za to, koliko si za kosilo in večerjo posameznik natrosi v krožnik in kolikokrat, pač pa gre za to, kaj na krožniku pristane.

Največja napaka, ki jo ob tem lahko storite, je, da že na začetku ne postavite jasne črte med zdravo in nezdravo prehrano. Črtajte s svojega jedilnika vso hitro prehrano in sladke pijače, kajti te so tudi v majhnih količinah nevarne vašim kilogramom.

Več o zdravem hujšanju in dietah: https://www.zdravo-hujsam.si/

2. Jeste samo enkrat na dan

Čeprav morda kdo misli, da se lahko odvečnih kilogramov znebi tako, da je malo oziroma malokrat, se pošteno moti. Ena večjih napak pri hujšanju je, da se ljudje prehranjujejo samo enkrat ali dvakrat na dan. Za zdrav način prehranjevanja se šteje 5 enakomernih dnevnih obrokov.

Torej, držite se raje sistema »malo po malo«, kot da bi jedli zgolj enkrat na dan. Telo si tovrstne vzorce namreč zapomni in v primeru, da jeste zgolj enkrat na dan, se nauči kopičiti zaloge. Saj veste, kako je, ko ne veš, kdaj boš naslednjič prejel pošiljko. Prav tako je zajtrk najpomembnejši obrok dneva, ko svojemu telesu zagotovite dovolj energije za prihajajoče ure.

3. Težave s ščitnico

Ni vedno za vse kriv samo človek sam oziroma njegove življenjske navade. Včasih enostavno ponagaja zdravje, in tudi v teh primerih lahko pride do kopičenja neželenih kilogramov. Omenimo bolezen ščitnice (hipotiroidizem), ki je najbolj znana kot težava, ki povzroča zmanjšano funkcijo ščitnice, kar ima za posledico kopičenje kilogramov.

Prav tako k odvečnim kilogramom prispevajo različna hormonska neravnovesja. Ta so na delu med nosečnostjo, v menopavzi, pa tudi v določenih primerih, ko oseba kombinira nekatera zdravila. Seveda so hormoni povezani tudi s staranjem.

4. Telesna aktivnost

Morda ste se nadvse potrudili, prebrali na desetine člankov, se posvetovali celo s strokovnjakom za prehrano in se strogo držali diete, pa ni uspelo. Velikokrat se zgodi, da ljudje pozabijo na zelo pomemben dejavnik hujšanja. Telesno aktivnost!

Samo s prehrano navadno žal ne bo šlo. Do neke mere vsekakor, a za večje rezultate boste morali seči po kakšni obliki rekreacije, če že ne oditi v telovadnico ali fitnes. Telesna aktivnost je namreč ključ do porabe odvečnih kalorij, kar povzroča topljenje maščobnih oblog.

5. Zakisanost telesa

Ko se človek nekaj časa nezdravo prehranjuje, ta hrana v telesu pušča presnovne odpadke, ki povzročajo zakisanost organizma. Ko pa je telo enkrat zakisano, dobijo prosto pot najrazličnejše bolezni in hujšanje postane nemogoče. V tem primeru vam ne bo pomagalo niti zdravo prehranjevanje. Preverite Ph ravnovesje svojega telesa in se po potrebi najprej lotite tega.

Preverite tudi: https://www.ajda.si/nasveti-za-ucinkovito-hujsanje

Deli prispevek s prijatelji ...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja